Medlemskap

Du blir medlem genom att gå in under fliken Mina uppgifter. Du kan endast lägga upp dina egna uppgifter om du har en fungerande e-adress. Om du inte har egen e-adress kan du ändå skicka in dina uppgifter via fliken KONTAKTA OSS. Föreningens administration lägger då upp dig som medlem i ett manuellt register, men du får då ej de e-utskick som föreningen gör under löpande år. Du rekommenderas kontakta en släkting eller vän och använda dennes e-adress, eller skaffa egen e-adress.

Om du ej har e-adress bör du överväga att skaffa egen e-adress. Det kan du göra utan kostnad, t.ex. via Google, Microsoft, Apple m.fl. eller så kan du söka på internet t.ex. med sökordet: Gratis e-post, så får du förslag på ytterligare tjänster.

Medlemsaviften är 150 kr/år resp 3.000 kr för ständigt medlemskap att inbetalas till föreningens Plusgirokonto nr 37 22 91-5. Medlemsavgiften 150:- rekommenderas du att inte betala förrän du får en faktura i början på ett nytt år. Om du anmält dig efter 31 januari kommer du inte att få någon faktura, men du blir ändå medlem när du betalt in avgiften.

Inbetalning utöver medlemsavgiften betraktas som gåva, som föreningen tacksamt tar emot.

Uppmana grannar och vänner att också komma med i föreningen! Ju fler medlemmar desto större stöd för vår kulturvårdande verksamhet och för vår möjlighet att göra attraktiva program och att göra vår stämma hörd i olika sammanhang.

Är Du intresserad av att medverka aktivt vid våra sammankomster eller på annat sätt delta i vårt arbete, eller känner någon som är det, ber vi Dig ta kontakt med någon i styrelsen eller anmäla dig nedan, och bli medlem (kan ej göras innan 2018-01-01).

Ny användarregistrering
*Obligatoriskt fält