VIDGA DINA VYER

Tävling med Toppenguiden 4 maj till 30 september 2024

Så här går det till:
Vid varje utsiktsplats beskriven i Toppenguiden finns en dekal med QR-kod och en 2-bokstavskombination på en stolpe.
QR-koden leder till en flervalsfråga med anknytning till Saltsjöbaden och dess historia. Ange kod för toppen (2 bokstäver) och markera rätt frågesvar 1 X 2

Lämna det ifyllda tävlingsformuläret i brevlådan vid Neglinge Gård senast 30 september 2024.
Det digitala formuläret kan du maila till: toppen@saltsjobadenshembygdsforening.se

Priser till dom som besökt flest toppar och till de som har flest rätt på flervalsfrågorna delas ut i samband med Höstmarknaden.
Priserna i form av presentkort är skänkta av:

Finns att köpa
Toppenguiden med tävlingsformulär finns att köpa i Saltsjöbadens Bokhandel och i samband med Hembygdsföreningens evenemang.

Ladda hem formuläret
Om du redan har Toppenguiden och bara vill ha tävlingsformuläret kan du ladda ner det Här

Du kan även hantera formuläret digitalt
Ladda ner ett ifyllningsbart formulär till din mobil, läsplatta eller dator. Det förutsätter att du laddar ner Adobe Acrobat Reader (Gratis) för att kunna fylla i formuläret.
Det digitala formuläret hämtar du här.
Hämta Adobe Acrobat Reader: en kostnadsfri PDF-visare